Tuesday, June 17, 2014

BUKTI KEBERKESANAN PRODUK ZARRAZ PARAMEDICAL




























 
 


 

 “Kalo dulu parut jerawat batu memang bnyk, bekas ciken pop pon bnyk.. Xde idea nk hilangkan mcm mana.. Tup2 diperkenalkan dengan Sun Protection SPF50.. Pakai dalam minggu yg pertama parut mula pudar.  Genap sebulan hampir tidak kelihatan parut2 lama.  Dan yg paling bestlebam bwh mata pon tiada serta nmpk glowing”
-Axabie Ismail, Kula Lipis Pahang


 
“Sebagai orang yang bertauliah di dalam bidang kesihatan, saya amat cerewet memilih produk kecantikan kerana tidak semua produk di pasaran boleh dipastikan keberkesanan dan menafaatnya.  Oleh kerana itu, saya memilih Zarraz Paramedical kerana ia bukan sekadar produk kecantikan, sebaliknya mempunyai unsure-unsur penjagaan dan penyuburan kulit yang lembut namun berkesan.  Yang paling penting, produk Zarraz Paramedical selamt digunakan secara berterusan tanpa sebarang kesan sampingan.  Ia merupakan salah satu amalam luaran untuk kekal awet muda”.
-Dr. Suraya Ariffin (49 Tahun), Cheras, Selangor.
 
 


Mempunyai masalah jerawat sejak berumur 12 tahun dan telah menggunakan bermacam-macam jenis produk sehingga abis ribuan ringgit.  Namun semua memberikan result yang menghampakan.  Sehinggalah berjumpa dengan produk Zarraz paramedical ini.  Dan Alhamdulillah, setelah sebulan menggunakan produk Zarraz, jerawat telah kecut dan kering.  Hanya tinggal parut sahaja lagi.

-Pn Flora, Ampang

 
 

 
Testimoni selepas 7 minit penggunaan produk Zarraz.  Wajah yang dahuliunya kusam kembali berseri tanpa menggunakan ebdak asa, foundation & moistureizer.  

Pn Zainin testimoni dr Meru Kelang.Teruja menggunakan produk Zarraz Paramedical. Perubahan nyata selepas menggunakan produk penjagaan wajah Bio Nutricare.  Selepas itu mengikuti Program Bengkel PKZ1 & PKZ2 anjuran Zarraz Paramedical.  Kini beliau merupakan usahawanita Mobile Spa Zarraz Paramedical.

-Pn Zainin, Meru, Klang.

 
ANDA INGIN SEPERTI MEREKA???JANGAN TUNGGU LAMA...HUBUNGI KAMI UNTUK INFO LANJUT TENTANG PRODUK ZARRAZ INI...TEL/SMS/WHATSAPP KE 0138541998...KAMI AKAN MEMBERI PANDUAN DAN BIMBINGAN DARI SEMASA KE SEMASA SEHINGGA ANDA BERJAYA MENDAPAT WAJAH YANG ANDA INGINKAN.

ZARRAZ PARAMEDICAL JUGA MENAWARKAN PELUANG KERJAYA...JOM SERTAI KAMI MENJADI USAHAWAN KOSMETIK...SISTEM MARKETING YANG SENANG DIFAHAMI DAN PASTI MENGUNTUNGKAN ADALAH KONSEP ZARRAZ PARAMEDICAL...

SIHAT, CANTIK DAN BERDUIT...CEPAT SERTAI ZARRAZ PARAMEDICAL...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Zarraz Paramedical ©